Friday, May 1, 2009

Rasa Kehilangan...

Assalamualaikum w.b.t....

Salam sejahtera..

Disini aku ingat coretkan sedikit kesedihan dalam hati aku kerana kawan2 aku yg satu batch tesl c5 telah pergi meninggalkan kehidupan aku di sini....

Aku amat terasa kerana mereka adalah batch terakhir untuk Tesl-Sekolah Menengah lpas diorg da xda lg penyambung kalau dulu c3 n c4 pergi xterasa la sngt sbb bukan satu batch ni terasa sngt sebab 1 batch kitorg bersama start dari hari pendaftaran di kampus ni lagi......huhuhu..

Mmg sedih gak la sebab aku agak rapat ngn diorg ni sebab diorg banyak sempoi n satu kepala ngn aku...mungkin sebab dulu aku minta tesl xdpt tiba2 dpat pj so aku jd rapat trus ngn dak2 tesl ni...sehingga ada dikalangan mereka menggelarkan aku PJ/TESL...hehehe

Anyway,aku saja nak tulis gak benda sebab byk bnda yg aku xbleh lupa kenangan ngan diorg...kebykkan aktiviti diorg aku ada join mmg best la...diorg semua ni kira da mcm family dalam 1 batch aku iaitu ambilan julai2006...

Apa2 pun aku nak ucap selamat berjaya dan dimurahkan rezeki...jangan lupa kawan2 kt cni...Jaga diri baik2 dan jangan hanyut sngt2...semoga mendapat apa yg dihajati...papai...chow

aku ingin mentionkan sket nama budak2 yg aku amat baik gila ngn diorg n akan ingat smpai bila2 yg xmention 2 mayb terlupa jgn terasa ati tau...aku ingat korg semua..

good luck 2 ayie,kere,hasif,luqman,najat,fahmi,faiz,rezza,ishan,hanis,bob,jud,papa zakwan,faiz kecik,zahari,haris,ikram,pali,capit,fahmi khan,jqaf,helmi,we,juni,jang,syah,fahmi seriesN,n sapa yg aku xbpa ingat nama tp aku ingat ja korg...

8 comments:

Jalak Lenteng said...

yum...gelaran tu tetap ada kat ang...slamat yum..klu umoq pnjang kita jumpa lagi 2 taun....jgn lupa dtg upm t...aku sambut ang ngan angan terbuka...tq bebanyak..slaku jiran bilik..ang antara jiran terbaik la...bg aku ubat gg dan bermacam2 g...hehehe...sampai mati yum...sampai mati aku igt...

QaYYum MieJiFans said...

aku pun ingat hg smpai bila2........

Unknown said...

jangan lupakan aku..
aku juga akan kehilangan korang..

Mr Zakwan Johan said...

kenapa nama aku xde??? waaaaaaa!!!!!!
sedeynye.....qayyum....beginikah suratan takdir jodoh kita???.....(sambil terguling2).

Bob Ziq said...

uish..
tersentuh la aku baca yum..
hg jgn risau..
xkn lupenye la..
lg2 aku org jb..
time aku balik jb konpem aku lepak ngn korg nye..
benda yg paling aku rindu psl ipti adalah kawan2..
kalo trn kl jgn lupe contact la..
jaga ipti elok2..

Alip Musri said...

hohoho... xpa yum..depa xda aku ada ag kt blok c tu... jln2 sket kt blik aku...
selamat untuk semua TESLian C5.. aku pon cm qayum gak, korg mmg aku xlupe.. jgn korg yg lupe ku dah..

QaYYum MieJiFans said...

to zakwan dalam 2 nama ko papa la....kaulah ayah aku...so aku pnggal je papa..aku sentiasa ingat ko...

NORJUNILAILA AZHAR said...

huhu..aku sungguh terharu kerana namaku turut diselitkan..hahaha..ag mmg ensemla yum..thnx ofer teman ak nk pi pos moto..ak mleh kaco ag kot da class..ak p ngn man aritu.. ak xlpa pnya..hehe..caiyok2!!