Thursday, May 28, 2009

Ada Makna Rahsia Tersendiri....


Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Pertama sekali aku nk jerit kuat2......YAHOO!!! Exam dah abis dan aku xperlu lg nak tekanan dengan study dan benda lain cuma skrg aku tgh penin cmna nak pack barang byk gile barang aku ni muat 1 lori..hahaha...OK sebenarnya aku ada nk kongsi dgn korang sket....Semalam semasa aku tgh men Fb aku sempat chat ngn Kak Sheila n dapat tukar2 lagu dgn dia....Masa dok tgh best2 layan lagu kt playlist aku tetiba aku terclick 1 lagu melayu lama kira rock kapak sket...Lpas 2 aku pun layankan aje mmg terbaik kena ngn jiwa aku sekarang....Aku replay smpai 25x xsilap aku...hohohoho...sebab apa aku dgr byk kali n tgk liriknya macam sesuai je nk describe diri aku sekarang xcaye cuba hayati lyric ni tp kepada org yg fhm jela kepada org yg xfhm mungkin mereka ada makna tersendiri la....ikut individu laaa...ni liriknya....

Cahaya
by Giegiel

Akhir kutemui sinar menerangi

Umpama datangnya bidadari

Terasa bagaikan mimpi-mimpi suci

Hadirnya ada rahsia tersendiri



Biar arah mengelirukan diri

Biar rebah ke bumi



Tersesat bagaikan tiada bertepi

Ke dasar hanya doa mengiringi

Kabut yang berlari ditinggal begitu

Takkan kudakap seperti dulu



Di sepi malam hanya bertemankan bintang

Hatiku merayu pada-Mu Tuhan Yang Satu

Moga diberikan satu petunjuk dan jalan menemui-Mu

Hanya ku berserah padamu Tuhan ku




Hanya pada nama

Hanya satu pintaku

Hanya pada kasih

Kan kuserahkan jiwaku

Hanya pada cinta

Hanya itu janjiku

Hanya pada Satu

Aku imankan jiwaku


Aku merayu pada-Mu Yang Satu

Moga ditempatkan ku bersama cahaya

Seperti mereka

Setia dengan Mu




Kalau yg xda lagu ni cuba donlod n dengar tgk....Perh mmg terbaekk rr.....

1 comment:

Unknown said...

aku rasa aku dapat mengerti apa yang tersirat dalam mesej ini.. yang perlu aku katakan ialah kita tak terlepas dari menghadapi masalah yang sama.. inget, yang penting ialah cara menyelesaikannya..