Monday, May 11, 2009

Nothing Much 2 Say.....


Arini adalah hari paling istimewa dalam hidup aku kerana adalah ulangtahun kelahiran aku yg ke 21..aku da besaq dah rasa sekejap je masa berlalu dulu still kecik2 skrg da besar panjang pun ditambah pula xlama lg nak jd cikgu dah pun...thanks kepada kawan2 yg wish epi bufday kt aku dan tidak lupa kepada yg bg hadiah kt aku...terima kasih banyak2 aku xtau nk membalas apa cuma dgn ucapan terima kasih ja la kowt......insyaallah doakan aku umur panjang n murah rezeki...dan yg pasti tolong bagi sokongan kepada aku jikalau aku ingin membuat perubahan yg baik pada diri sendiri..aku ingin ucapkan terima kasih kepada mama n ayah setiap merekalah org yg pertama sekali wish terharu siot...ptg ni ayah ada bg suprise kt aku terkejut gak la....hehe..aku nk balik umah cepat dan terseksa gila dok sni lama2....

Aku nak ucapkan terima kasih kepada Catherine sebab dia bg hadiah yg aku suka walapun murah terharu siot n ada lg sorg lg aku xingat nama dia...aku suka sngt hadiah yg korg bagi...thanks sebab bg juga hadiah...aku amat hargai...sebenarnya aku xbpa suka sngt bila bufday aku menjelang sbb byk benda malang akan berlaku...huhuhu..apa2 pun alhamdulilah aku minta doa byk2 sngt agar aman dan bahgia semua org termasuk aku....chow

6 comments:

Jalak Lenteng said...

uih..ritu aku nk wish kat ym ang lari mana???Adeih....epy birthday yum..

Mr Zakwan Johan said...

yum....
epi bufday....
semoga panjang umur dan murah rezeki.....
amin.....

Unknown said...

terima kasih diatas donat yang diberikan. terima kasih diatas keceriaan yang dibawa dalam hidup aku. terima kasih atas segalanya..

Unknown said...

selamat harijadi..
(hade ke cakap time kaseh je.. karut sungguh) huhu

al-Balingi said...

Salam,

Happy birthday...Godbless!

Sakti Arjuna said...

hari lahir menandakan bahawa umur kita semakin pendek..semoga kita dapat memanfaatkannya dengan ikhlas dan taqwa..

Dunkin Donut memang sedap..Sedap lagi jika dimakan bersama Qayyum..haha..

Pak hang kasik hadiah apa yum? 3 series ek? Bila mau fast n furious? hahaha...