Monday, May 25, 2009

Aku Perlu Pulih Segera...


Salam...

Pada saat dan ketika ini,aku berasa sangat "down",bosan dan sakit.......aku terasa jiwa aku meronta-ronta untuk semua perkara yg aku alami seperti dalam lagu BPR-Airmata Jernih:

Air Mata Jernih
by BPR

Dari airmataku yang jernih

Renunganmu entah di mana

Hembusan bayu membisik engkau rindu...

Kepadaku



Betulkah apa yang kau katakan

Ataupun mainan perasaan

Jiwa yang gelodak yang meronta kesakitan



Aduh... aduh...

Aduh sakitnya jiwa ini

Meronta dalam kepalsuan

Andai aku tahu beginikah oh jadinya



Aku pun tak mahu mengundur diri

Walaupun cubaan menimpa

Ku maish terus lagi iman dilihat

Bukan dari zahir matamu

Serupa walaupun berbeza

Aku pun begini serupa pada satu masa...

Nanti....


Mungkin terlalu banyak tekanan yang aku hadapi salah satunya peperiksaan yang aku rasa macam x exam dan perasaan malas aku lg n terlampau rindu kt umah(aku dah bosan dok cni lama mcm dalam hell)...aku perlu pulih dan sembuh dengan cepat dengan balik umah secepat mungkin lepak ngn membe2 aku buat benda yg best seperti minum muru,layan ahseng,dok al-ameen,p shoppg ngn mak aku(dia dah janji nak blikan sumting untuk aku 4 bufday present..mak aku ja yg boleh faham aku!!!)yg paling penting aku nak makan masakan mak lang aku n berebut n kacau2 awathif...hahaha....Yg paling aku teringin sekali nak p jemputan@makan kenduri or tolong jd mentara...ok xpa aku boleh bersabar lagi cuma tinggal lg bpe hari ja...aku nak cepat tinggalkan tempat ini yg telah menserabut jiwa aku termasuk org2 yg buat hati aku sakit,relai,remuk....aku akan pulih nanti.....chow....

8 comments:

mohd hairy said...

kita semua pasti akan pulih.. masa yang akan menentukannya.. sabaq noh yum.. aku pon ghendu kat umoh!!!!!

'Cikgu Padi' said...

looks like so hard to recover..but allah will always with us if we always with HIM..

QaYYum MieJiFans said...

perh ayat padi mmg menyentuh perasaan...

Jalak Lenteng said...

sabarlah menanti..ang kan penyokong liverpool...at d end of a storm there's a golden sky...saba2

deeyah said...

xlame dah kn mau pulang ke umah... hehehe :p

alihanafiah said...

sabarlah qayyum..tuhan xkan uji org 2 lau dia xtertanggung dgn ujian 2....pasti ada jalan..

Unknown said...

sabar um.. mcm aku ni ha kesabaran yang amat sangat dek kerana masalah lain..

semua orang ada masalah sendiri. yang penting cara mengatasinya..

Sakti Arjuna said...

ko ada tensen ngan aku ke yum??kalau ada ko simpan jek..hahahaha...