Thursday, May 7, 2009

Tggu Search Cikgu2 Rockers Datang...........

Akum dan salam sejahtera...

Korang mesti tertanya apsal tajuk post aku kali ni pelik sket kan....hahaha


Sebenarnya ada cerita disebalik tajuk ni,ia adalah berkaitan dengan Konsert Tour Search Di Awan Biru menjelajahi Malaysia so apa kena mengena konsert tersebut ini dengan aku....Cerita dia mcm ni...aku da tau konsert akan diadakan seluruh malaysia tp xtau nak dapat tiket mcm mana aku n ramai member2 aku ni mmg minat rock kapak dari zaman sekolah lg kalau g karaoke mest bwa lagu rock kapak...xksah la apa org nak kata janji aku minat dgr lagu rock kapak yg best ni terutama lagu search da la best lpas 2 puas ati dpt tgk band ni main instrumen dia....mayb akan ada org kata apa kelas dengar rock kapak tp sebenarnya mereka depend on individu yg dengar dan juga lagu jenis pa yg dia dengar berkaitan dgn rock kapak ni janji aku mmg minat so xbleh buat apala...


Aku ada menang tiket free untuk pegi konsert search sebab aku masuk peraduan i am rockstar dapat 6 tiket tp masalahnya kena tuntut kt KL aku skrg kt JB so agak makan modal nak p amik tiket..aku suruh la abg aku ja g collect tiket tp xbleh kna aku juga g collect so aku malas nk fikir pnjg wat pe nak habiskan duet utk benda yg mendatang seronok jangka masa pendek dan juga aku mmg btol2 sengkek xda duit sngt nk g KL.....tp nasib aku memang baik la lpas 2 aku terdgr cite apad dapat tiket free utk konsert ni aku tya dia n dia ajar aku dengan hanya bermodalkan rm1 je aku da bleh dapat tiket konsert ni free dan aku pun ajar kawan2 len dan ramai2 gak cikgu lain yg dapat so aku mmg epi giler aku dapat njoy tanpa mengeluarkan modal...cara dia senang ja korg topup celcom rm30 kt centre n otomatik dapat tiket free on d spot...aku xda prabayar so aku topupkan utk kakak aku rm30 n then dia byr blk aku pun dpt tiket...hahaha...thanks akak...

Yg paling best aku dapat ajak kawan serockapak g konsert sekali....apad,man,am,tungau,sodex,ashri,cabi n ramai lagi..dengan persiapan rapi n penghafalan lyrics dan kami akan menuju ke konsert Search Di Awan Biru pada 9Mei2009 jam 9PM Stadium MBJB...yahoo...aku nak minta maaf kt lugman,capix,asif n ada lg kawan yg aku janji nk bg tiket tp da aku xdpt g tuntut kt KL so aku menyusun 10jari kemaafan sebab aku xdpat tunai janji utk korg xpela lenkali kta g sesama....aku da xsbr nk layan Search ni....hahaha..chow

4 comments:

Unknown said...

itulah dia apa yang dikatakan rockers sejati.. memang aku tunggu2 selama ini. akhirnya tiba juga masa dimana muda mudi masyarakat kita berpeleseran di luar mendengar hiburan yang tidak berfaedah..

itu bukan kata-kata aku yaa.. jangan marah haa.. aku pun nk pegi juge!! hehehe

Jalak Lenteng said...

weih....cmner????aku nk gak...die dtg tempat aku ni....cmner???kat center je ke????mane de center kat tempat aku ni...adeih...

Sakti Arjuna said...

Remaja zaman sekarang memang suka melepak membuang masa membuat perkara yang tidak berfaedah..Apa faedahnya pergi ke stadium di waktu malam??Ada Search beb..Qayyum tak dapat sediakan tiket pulak..

NORJUNILAILA AZHAR said...

wei..aku jeles gak!!!