Monday, March 30, 2009

trasformation 2 Celcom....





adoi........ da lama aku pakai line maxis ni....siap pakai plan yg paling jimat la kononnya walhal mahal nk mampus..aku memang xpuas ati betol charge dia agak melampau btol agak2 la da la ntah apa2 je...banyak gila charge yg tersembunyi.. aku kira balik charge mmg byk yg rugi tp malas nk cerita pnjg2 just nk gtau kt kwan2 la...skrg aku da nk tukar g celcom aku nk cheq btol2 dgr dr kawan byk gila kelebihan celcom walaupun line dia agak mahal sket utk kol tp still bleh compete ngn maxis even call murah pun tp kalau charge lebih2 mmg xthn gak r....aku nk try la tgk cmna celcom...nasib baik digi blum da 3g klau x da lama aku amik digi tp still ramai xpkai lg....dulu aku pakai maxis sebab ramai membe pkai maxis nk kol or msg xdala mahal sngt n xmau no yg tgh pkai ni hilang da lama oo pkai no ni dari f4 lagi nanti abis ilang semua contact tp skrg da bleh kekalkan no ni xkira kita pakai maxis,celcom,digi,u-mobile or apa2 yg penting kita kna btol2 fham n tahu ttg plan yg kita amik xdala rasa ralat sngt nnt...chow

1 comment:

Sakti Arjuna said...

kawan dah lama menggunakan perkhidmatan dari celcom..tiada yang terbaik melainkan celcom..tapi walau apa pengendali perkhidmatan yang kita gunakan, klau asyik gayut bersembang benda yang tak berfaedah memangla jadi mahal..penyelesaiannya; call la bila perlu sahaja..mesej bila perlu sahaja..jangan jadi hamba kepada material..