Thursday, March 26, 2009

Ku Mengerti apa Maknanya Sunyi....


Hello.............. PErh...sejak aku blk umah wat PBS ni mmg sunyi gila...da kwn2 len xcuti aku plak asek bz xsempat nk g cari kwn2 yg dok ada kt kg...Ni bukan 1st time aku rasa sunyi cmni tp b4 ni da selalu....Sunyi kali ni berbeza sket sebab mmg da xda sapa yg cuti ni aku nk g cari kawan sekolej pun dpa dok jauh...da la jauh aku transport plak xda 2 yg lagi susah nk p cari membe....huhuu... xpala aku jejalan ngn adik watif aku je..

Ni aku nak coretkan sedikit pasal org2 yg ada utang duit ngn aku nih.... Perh baru aku tau sekarang ada gak jenis membe2 rapat yg gamak n sanggup wat membe2 dia cmni..masa nk pinjam duet ye2 bg janji macam nk byr secepat mungkin la,janji pinjam sekjap,jagn risau nanti aku p cari hg....Last2 aku yg kena p cari depa kalau utang sket2 xpa ni utang byk aku pun blajar lg nk pkai duet gak..aku serba salah xbg pnjm kata sombg kedekut plak da bg pjm jd cmni plak...da tukar no tepon xhabaq contact lgsng pun x...perh mmg terbaik r ada kwan cmnii..ada gak member2 lain pun utang aku gak tp da still bleh contact aku lpas minta tarikh lanjut..aku bleh consider lg...ni da ilang pas mana...xpa2 ingat sepandai2 tupai lompat akhir jatuh juga ke tanah..aku tau umah hg nanti aku mnta duet ngn mak hg..aku sengkek sngt ni...mcm2 perbelanjaan aku bertambah....dulu xda belanja mcm sekarang da mmg byk aku nk pkai duet sebab aku rasa aku byk terikut ngn org yg xpndai berjimat,n asek hendak itu ini tp dia xpenah pun nak bg apa2,bukan nk ungkit tp pndai2 la....aku jenis org yg berpikir pasal kewangan sendiri..aku pun ada family so kita manusia sama ja jgn la jd pentingkan diri sendiri...yg lg best brg org nk brg sendri plak xbg... ok xpa aku just nak bgtau pe apa yg aku rasa...itu ja...thanks kepada kwn2 yg da byr utang n selama ni supot..aku hidup kerana ada keluarga dan kawan2....tatata

1 comment:

Sakti Arjuna said...

kawan nasihatkan agar diterajang je kepala rakan2 yang sedemikian rupa..dasar anak takde nasab..dan lempang je muka diorang klau diorang berani mengaku kawan..