Friday, March 20, 2009

Keupayaan Diri...

Pertama ingin saya ucapkan tahniah dan berbangga dengan diri saya kerana saya telah melakukan yg terbaik dalam Kejohanan KAGUM 09 kali ini..

Saya telah menjadi salah seorg atlet dari kolej saya...saya menyertai acara renang...acara yg saya ambil adalah 100m dan 200m kuak dada...Walaupun kolej saya agak sayur hanya memenangi 4gangsa dlm kejohanan tersebut saya amat berbangga dengan diri saya kerna telah melayakkan diri dalam pertandingan akhir bagi kedua-dua acara tersebut walaupun tidak memenanginya kerana ini adalah pertandingan renang pertama dalam diri saya dan juga pertama dipertandingkan dalam KAGUM.....

Bak kata sodex aku patut berbangga kerana aku no 8 Malaysia bg IPGM even dalam final aku last skali....yahoo...kebanyakkan acara ini didominasi oleh kolej di sabah dan sarawak...cnthnya ALImin Ampad aku mention nama dia sbb aku mmg kagum btol ngn dia sebab dia amik semua acara..penat siot...

No comments: