Friday, March 13, 2009

Politik Kepentingan Diri...

Salam Kepada semua pembaca....

Minta maaf kerana da lama x updatez blog kerana agak bz kebelakangan ini...

Disini saya ingin mengemuka pandangan dan juga pendapat terhadap keadaan politik di Malaysia...Saya adalah seorang rakyat biasa yang tidak suka melihat kebinasaan yang berlaku di Negara Malaysia tercinta ini...di tegaskan di sini saya tidak berpihak kepada mana2 parti politik atau berkepentingan sendiri...Saya hanyalah rakyat Malaysia yg sedar akan kemakmuran negara semakin lama sudah terhakis akibat kerakusan rakyatnya masing2...Saya dahulu saya berminat tentang politik dan juga saya juga berminat utk bercakap tentang politik walaupun saya hanyalah insan yang baru belajar.....

Apa yg saya lihat keadaan politik di Malaysia adalah semata-mata politik berorientasikan kepentingan masing-masing mereka telah terpesong dari matlamat asal penubuhan sesebuah parti politik sehingga sanggup menjatuhkan orang lain..

No comments: