Thursday, March 26, 2009

Apa aku buat semua xkena.....


Salam sejahtera....


Kebelakangan ini apa yg aku buat aku rasakan serba xkena aku merasakan diri aku ini dilanda satu masalah yg agak serius....aku terasa agak was-was dan kurang yakin dengan sesuatu keputusan atau pendapat yg dilemparkan...xtahu la kenapa aku merasakan sampai sebegini....

Aku rasa selalu sahaja moody xpasal n asek nk marah orang ja...aku rasa byk je org xkena n aku suka saja mencri pasal dengan org padahal org itu xda pun wat salah....

Aku paling pantang sekali org yg suka2 betah ngn aku ni 2 yg membuatkan aku bertambah marah lg n org yg xbleh menerima pendapat org lain dia asek nak menang ja...aku mmg xbleh blah ngn org mcm ni..lg 1 org org yg rasa dia superior sangat dan dia hebat dr segala hal..aku mengakui mmg aku xpndai kekdg aku ckp xpikir gak itu mmg kelemahan aku tp kekdg aku mmg ada fakta btol dan mmg sahih tp still ada org nk betah ja balik mmg aku benggang r....wahai manusia cubalah belajar menerima kekalahan dan kelemahan diri dengn seadanya...yg lain xbleh tahan ada je jenis manusia yg suka belit2 aku ckp mcm len dia pusin mcm len perh menyirap darah aku la...sabor je...hidup di dunia kena byk bersabar tp kekdg tahap kesabaran aku ada batasnya...sekrg aku suka mengambil pendekatan dgn tidak memberi komen atau just ckp untk sedapkan ati malas nk cari pasal or macam2 aku penatla..mmgla aku xcari pasal tp dia yg plak yg mulakan dulu...aku mengakui aku mmg "TYPICAL MELAYU"(term ni xda kena mengena ngn sapa pn..just aku) so aku lebih suka jd melayu sejati tp yg paling penting mengamalkan agama ISLAM dengan sempurna...Islam melarang umatnya bergaduh dan bertikam lidah.....

Xpa biarla aku lepas geram kt blog aku ja malas nk babit sapa2....aku tulis ni xda kena mengena ngn sapa aku just nk ingatkan diri aku ja kerana skrg aku terasa diri aku agak hanyut dibuai mimpi2 indah....aku perlu bangkit dan tegas sket dlm perhubungan....aku mmg xbleh ngn org yg mmg kalah tp xngaku kalah>>>LOSER...

chow..

No comments: