Saturday, October 10, 2009

Clingy....




Aku susah sangat nak describe hidup aku sekarang tetiba agak serabut dgn macam2 hal la...

Tetiba aku rasa mcm aku ni terlalu melekat dan bergantung pada orang lain plak padahal dulu aku xmcm ni pun aku bleh ja datang dan pergi sesuka hati ikut sesedap rasa..semua atas kehendak aku saja dulu...kalau aku xbleh blah ngn sapa2 aku boleh ja lone ranger tp skrg mcm kalau nk lone ranger lebih kurang mcm golongan antisosial plak yg bertindak lebih kurang sama mcm kera-sumbang..haha..

Mungkin itu perubahan biasa bg aku yg meningkat ke alam dewasa ini,aku kalau boleh xmau terikat ngn sapa2 ataupn melekat dengan orang itu sahaja..aku kalau boleh nak gerak ikut aku punya suka..kira macam dulu ajak je peg mana on ajak buat apa pun aku on malas nk pikir byk2 sebab hidup mahu sempoi tp xda la smpai nk melanggar peraturan alam dan hukum tuhan...

Alasan dewasa ini juga la agak merubah diri aku untuk memandangkan ke hadapan dan sampaikan terfikir benda yg terlalu matang yg sepatutnya aku xperlu fikirkan pun walhal lambat lg akan tia masa itu...Dewasa juga telah merubah diri aku ni untuk kurangkan life mcm zaman budak2 dulu dan bertindak macam org dewasa..sapa2 yg belum dewasa nnt bila sampai dewasa mungkin mereka akan memahami apa yg aku ingin katakan disini...

Kebelakangan ini,aku dilanda tekanan dan tamparan hebat dari jiwa yg meronta-ronta inginkan sesuatu yg aku rasa aku xbleh capai lagi namun aku tetap berusaha gigih untuk memperolehi tp memerlukan masa dan pengorbanan..Bak kata kakak aku kalau kita inginkan sesuatu kita perlukan pengorbanan dan juga masa..suatu masa nanti pastikan akan capai juga..apa yg penting sekarang kita fokus dulu benda yg nyata dan mmg kita telah genggam lama tp kita xsedar lama kelamaan ingin boleh terlepas dr genggaman kita kalau kita tidak genggamnya seerat yg mungkin...

Apa2 pun aku nk cepat balik rumah sebenarnya...rumah aku adalah tempat terapi yg istemewa dalam hidup aku...banyak treatment yg aku boleh buat di rumah ini terutamanya menyucikan hati aku yg telah lama karat disini..haha...chow

2 comments:

Unknown said...

btol2.. jangan jadi antisosial dan janganlah jadi gay.. hahaha senang cite lepak reramai jek.. gelak reramai, baru layan beb.. adui teringat kenangan ngn korg dlu.. bile nak lepak la agaknye.. huhu

QaYYum MieJiFans said...

nanti free lepak sesama bro...