Tuesday, October 13, 2009

Aku Benci Sunyi dan juga Bising...


Aku xsuka tempat terlampau sunyi dan juga kau juga xsuka juga tempat terlampau bising....aku sangat suka berada di tempat pertengahan antara sunyi dan bising....

Ditambah pula jiwa aku sekarang terasa sangat sunyi itulah pasal aku tengah mengumpul hobi-hobi yg masih dicari untuk mengisi kekosongan yg ada ini...=)


Kenapa aku xsuka sunyi?
Apabila sunyi sangat aku mula lah berfikiran macam2 kekadang aku takot juga bila sunyi dah mula selubung diri aku sebab sunyi ni boleh bawa kita melayang macam berkhayal lebih kurang mcm high sket smpai boleh xingat dunia...senang cerita bila dah mula berkhayal banyak fikirkan benda yg jahat n buruk la..aku xbleh mcm ni sebab bila terlintas kt kepala aku jd aku pun mula berfikir so jadi kena elakkan la dari dok sunyi sorang2 atau tempat yg sunyi sngt ni...

Kenapa aku xsuka bising? Bising ini menyerabutkan aku tambah pula dengan bunyi-bunyi yg kurang menyenangkan aku..kalau dah nama pun bising mesti tempat itu ramai2 orang dan juga agak sesak so aku kureng sket..tambah la pula dengan tempat 2 sure permandangannya kurang menarik dan juga agak membuatkan aku sakit mata....


Aku dah rimas sangat sebab xdapat cari betol2 tempat yg kena dengan jiwa aku....bila aku dah mula xsuka tempat tersebut walaupun dipaksa mcm mana pun aku akan cari jalan utk lari dr tempat itu bukan apa bila dah kita rasa xselesa dgn tempat tersebut buat apa tggu lama2 chow je tp kekdg aku xdiberikan pilihan aku terpaksa juga menerimanya itu yg membuatkan aku merasa sangat tertekan dan boleh merubah sikap dalam sekelip mata tanpa isyarat so masih lagi tercari-cari tempat yg begitu sesuai dgn aku dah ia boleh membuatkan aku rasa sangat selesa tiada terlalu sunyi dan juga bising..chow.

1 comment:

Unknown said...

mmg agak sukar disitu.. mcm aku bile yime nak tido mmg kene sesunyi mungkin.. then bile g party or tmpat2 happening aku demand nak sebising mungkin!! hahaha