Saturday, April 4, 2009

Pembetulan....


Disini aku ingin buat pembetulan sedikit ttg blog aku ni......aku sebenarnya budak baru belajar jd aku still tercari-cari cara penulisan yg agak menarik utk dibaca oleh pembaca dan juga jenis topic yg menarik minat org nk bc.....

Jd aku buatla beberapa survey dalam blog aku ni aku cuba tulis semua benda xkira.isu semasa hinggala ke bab personal tp tanpa aku sedari aku telah melukakan hati pelbagai pihak...aku berasa sangat menyesal dan aku betol minta maaf ok...

Aku akan cuba buat pembetulan dan pembaharuan kt blog aku ni...aku cuba berfikiran waras dan rasional paling penting bersikap adil dan bertimbangrasa terhadap diri sendir dan org lain..aku ingin sekali membuat penulisan ilmiah yg mempunyai fakta yg kukuh disertai oleh eviden yg sempurna...aku mesti cuba buat apa yg aku tringin buat dsamping mengekalkan cerita2 yg menarik ttg diriku....hahaha..chow

No comments: