Sunday, April 25, 2010

Teruna dan Dara.


Salam..

Aku pun xtahu nk tulis apa sebab dah lama sngt xupdate..

Semalam ada lepak dengan member2 tp aku agak kurang hati dengan sorang membe kepada membe aku nih..dia tgh hangat bercinta tangan xlekang dari hp asyik bergayut 24 jam bukan aku cemburu tp agak2 la kemudahan hp bukan utk bercinta saja tp ada juga utk kegunaan lagi lg pndai2 lah bahagi masa ni time lepak ngn member2 kau sibuk je nk gayut baik xpayah dtg lepak start dari kami mula lepak smpai ja nk abis pun dia masih lagi berbual di HPnya..apa kejadah..Rilek2 sudeh..Naik rimas org sekeliling xpenat ke cakap lama2 xbosan ke dah tiap2 malam?ckp xkering idea ke nk ckp apa?kalau takat kejap xpala ni lama sangat kowt lebih dari bertanya khabar macam xckp sebulan kalau ckp ngn member2 pun xmacam ni..adoyai.manusia2.

Tolonglah jadi teruna dan dara yang baik bukan setakat ini tolong lah fahami konsep taaruf dalam islam jauhilah dari pelbagai zina pandai-pandailah sesuaikan masa dan waktu atau bahagikan ruang2 tersendiri bukan apa takot org sekeliling tidak selesa dgn perbuatan anda tanpa disedari.Chow

2 comments:

CT FATIHAH said...

betul betul saya pun menyampah kalau ada member wat cmtuh

Jalak Lenteng said...

haha....biasa la tu yum....sick lover boy..biar lantak die...tp memng panas gak kita kadang2...wat kita cm org bongok...die gyut..kite terpinga-pinga...