Saturday, April 17, 2010

Refreshment and Changing Zone!


Salam..

Minggu ni la 1st time dlm masa 2bln lebih dapat merasai cuti hujung minggu dan kembali semula sebagai seorang student dan tidak lagi bergelar sebagai seorang
"cikgu garang"..haha...Sebenarnya aku sayang gila ngn budak2 sekolah 2 walaupun mereka byk buat aku marah n sakit hati biasala bak kata nan sempit dalam filemnya luar brutal dalam hati ada taman biasala semua lakonan semata-mata utk menyembunyikan diri aku yg sebenarnya agar mereka xdapat pijak kepala lagpun skrg budak2 lemak sngt sebab cikgu pompuan ramai sngt bley je diorg kenakan mcm sampai ada yg nangis kena buli ngn budak tp kalau dengan aku silap banyak la aku plak buat diorg nangis..cukuplah setakat ni aku cerita pasal sekolah sebab mungkin dah bosan pagi petang siang malam pasal sekolah..


Sekarang cita bab aku plak,sebenarnya aku sngat rindu nk balik umah sangat.aku rindukan ayah aku sebab dia kurang sehat baru je keluar hospital ari 2 semua orang balik time dia masuk hospital aku seorg je yg xdapat terasa diri ini sangat bersalah tp apa kan daya sebab terlampau busy ujung minggu penuh dengan bebanan kerja yg melampau.

Perh terasa jeles gila tgk orang yg umah dekat asal ujung minggu je balik rumah memang best la sebab umah diorang dekat lagipun nasib aku la umah dah jauh sngt boleh plak tercampak kt sini tetapi aku macam dah biasala dari sekolah menengah dr f1 lagi dak dok jauh n xselalu balik umah tetapi kekdg datang perasaan pilu 2 sebab ada je benda yg teringin nk buat kt umah 2..xpe apa kan daya kita bukan memilih utk dapat jarak sejauh ini tetapi dah ditentukan so layankan baynak bersabar dan cuba kena buat benda2 yg lagi best so tidak teringat sngt la kt umah kepada orang yg baru nak rasa jarak jauh ni rilek2 sudah sebab dulu mungkin korang dekat2 je ngn umah skrg korang akan lebih mengerti perasaan org yg rumah jauh!

Minggu ni akan bermulah kembali tugasan sebagai seorang student jadi macam2 lah perasaan ada dalam hati sehinggaa ada perasaan malas yg teramat sngt kerana rasa macam sudah selesa dan seronok berada di sekolah lg pun aku bukan jenis org yg dapat fokus lama2 dalam kelas so aku benci sket kelas2 teori yg memakan masa berjam-jam lamanya tetapi terpaksa la menghadapainya jua utk lg beberapa bulan lg..

Sudah lah sampai sini saja kot bebelan aku,bukan apa time2 cmni seronok gila kalau dapat berehat panjang n qada balik apa benda yg xdapat buat time ujung minggu2 yg lepas..chow.

2 comments:

NIA said...

rindu rumah jugak..rindu JB jugak..rindu cenderawasih jugak*tibe kan!btw selamat pagi cikgu garang!arrr~=p

NISA' nis said...

mak aihhh..panjangnyer membebel..
may ur father get well soon:)