Tuesday, April 20, 2010

Cop Mohor


Salam..

Harini dalam sejarah aku sangat terkilan dan kechiwa sket dgn tanggapan orang terhadap aku..seriusly,aku sangat down bila dah kena down depan2 orang xkira walaupun depan member2 sebab aku ni mmg cepat moral down la...huhu..

Cuma ada benda yg aku xbleh terima bila didown oleh seorang sebab dia bukan kenal rapat or betul2 mengenali aku pun tetiba ja nak cop aku maam 2 ja...aku xmarah pun dan aku xpernah kisah sebb mulut orang nk cakap apa diorang punya suka la ada aku nk kisah?

Pada hemah aku,tiada apa2 yg aku buat salah dari sisi undang2 secara am atau khususnya tetapi kenapa aku masih lagi dicop dan digam sebagai geng outlaw padahal aku dah pun join geng protokol sejak bermula sem ni lagi...aku pun xtahu nk buat macam mana lagi nk mengembalikan dan menyakinkan mereka bahawa aku adalah orang yg berprotokol..haha


Rasa2 macam susah je buat ini salah buat itu pun salah so aku macam buat decision malas lah nk pikir pasal org lagi sebab selama nih aku selalu je pikir pasal org tp xbyk pun org pikir pasal aku xpernah pun aku nk harap apa tp ubah la tanggapan negatif kt orang lain jangan asyik pikir diri sendir ja betul dan bagus..cuba bagi peluang dan ruang orang lain buktikan apa yg mereka ingin buktikan..


Sekarang aku macam rasa tidak gunalah aku berubah kepada geng protokol sedangkan aku masih dicop dalam geng outlaw..huhu..dah asyik kena cop benda yg aku xbuat baik je aku buat terus biar puas hati mereka sebab terasa tercabar juga kadang2 tp aku masih berfikiran terbuka dan positif.CHOW!

2 comments:

Unknown said...

nak berubah memang susah.. ibarat perokok, bertahun sudah berhenti tetap dicap EX-SMOKER..

Anonymous said...

biarkan org bkata2...~