Monday, June 8, 2009

Kenduri.........


Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Sudah agak lama aku xdpat update mungkin disebabkan aku xdpt connection tnet.....sekarang aku tgh bercuti di rumah bahagianya aku rasa aku dapat buat apa yg aku suka bila di rumah tetapi kekdg aku terasa bosan gak n nk balik cepat2 di tmpt blajar aku 2 walaupun ia membosankan tp kawan2 ramai..biasa la mmg selalu mcm 2 kalau duk di sana rasa nk blk umah tp bila blk di rumah rasa nk blk sna...hehehe....cuti ni aku xda apa2 nak buat yg paling best keja aku p makan kenduri n jadi mentara tolong2 org kenduri pada 6-7.6 lpas byk gila kenduri pada hari tersebut mmg rezeki la smpi perut aku kembung...alhamdulilah....makan free....aku rasa syok gak p mkn kenduri byk tmpat dapat knal sedara-maara dan juga kawan2 baru n lg 1 yg paling penting idup bermasyarakat dan bersosial sket....kalau aku dtg kenduri umah diorg nant mesti diorg dtg time kenduri aku kira macam timbalbalik la...hehehe.....aku xtau nak tulis pa lg pun aku tgh blur ni...aku tulis je pasal kenduri mesti bosankan tp xpala saja la nk gtau kita ni manusia biasa dan xsempurna kalau ada tempat yg aku xdpt penuhi jemputan 2 aku minta maaf bukan pa cuti sekolah ni mmg Rancak sungguh kenduri...chow

9 comments:

'Cikgu Padi' said...

wah...mmg rancak..ni malam ni nk gi kenduri auntie aku...hehehe...chow..

Jalak Lenteng said...

huhu..yum..ang tgk aku t...gemuk gler dah..asyik2 makan kenduri jer...hahaha...stuju pa ang kata..rini kita pi kenduri depa t sok lusa depak lak mai kenduri kita...bende tu pusing2 gak..

QaYYum MieJiFans said...

mmg betul itu adat org melayu...

Anonymous said...

ye!! mkn mmg ssuatu y menyeronokkan~~ kikiki ;p

alihanafiah said...

lau ampa xmai kenduri aku rugi la..sebab aku jemput search wat performance..undangan khas jason mraz...

Unknown said...

haha x sabar aku nak turun kenduri dikau ya qayyum...

QaYYum MieJiFans said...

joseph dulu kowt..aku lmbt lg nah...

Sakti Arjuna said...

kalau qayyum x ajak gi kenduri dia akan aku kutuk qayyum dalam blog aku..huhuhu

Azray said...

Nak pi kenduri Abg Ali kena bayaq duet tiket x? hahaha...