Thursday, June 25, 2009

Kebelakangan ini..........


Sukar betul aku ingin melelapkan mata mungkin kerana perubhan bulan,cuaca dan juga peredaran perjalanan hidup daripada rilek kepada tekanan kerja selepas kembali masuk belajar...itu adalah tanggjawab so macam xksah sangat sebab menuntut ilmu di kira ibadah dapat pahala kalau dengan ikhlas...


Yang xbestnya sekarang mmg musim penyakit kowt dah la negara kita diserang wabak H1N1 lpas orang sekeliling aku asek tidak sehat ja ada yang ramai demam,batuk,selsema dan xlarat....kcian plak aku tgk diorg tp nk wat cmna nasib badan..apapn jaga kesihatan diri elok2....aku baru ja lpsa lega dari demam masa cuti ari 2......ni yg aku xgemar plak aku selalu sngt sakit pwot xtaula apsal nk kata xckup mkn da terlebih nak kata terlebih tp ak makan beragak la xsmpai sengkak...kekdg ada rasa xbleh nak berak...kekdg terasa nak berak sngt...taik pn keluaq..mmg dari dulu perut aku ini ada mslh xfhm la..huhuhu...ok la aku chow..xtahan dah ni nak kna p dulu..chow..

3 comments:

'Cikgu Padi' said...

ape pasat ngan peyot anda lor...masih sakit2 ka..pigi klinik ma amik ubat...perut bahaya ma...jgn berlengah lagi le...take care

QaYYum MieJiFans said...

ok baik

Sakti Arjuna said...

qayyum demam cinta nih..maklumlah orang tuh nak gi Auckland..hahaha