Sunday, June 28, 2009

Kekosongan.......


Salam dan selamat sejahtera....

Kebiasaan orang kata kalau jiwa kosong kita akan jadi orang yg blur dan xda perasaan tp sebenarnya tiada istilah jiwa kosong mesti ada juga perasaan dan juga ingatan kita kepada yg Maha Esa tp senang utk mengambarkan jiwa kita ketika itu so wujudlah istilah ini...

Aku dah lama xrasa mcm ni...dulu sekali lepas aku abis SPM n masuk matrix aku penah rasa macam ni...rasa macam xda perasaan je xtau apa nak buat n xtau nak pikir pasal apa n rasa serba xkena ja.............kalau org kedah panggil XTORAH nak buat pa.......aku kekdg selalu jadi blur seketika aku pun xtau mcm na perasaan ni boleh mai blik.....susah nak buang benda ni sket sebab kekdg aku pk2 jadi pening trus.....so aku amik pendekatan utk dekatkan diri dgn tuhan lupakan seketika urusan dunia(ketika jiwa kosong ni).....sampaikan kekdg mcm nak gila pun kira kna jmpa pakar mental la nak kena cheq ni...hehehe......

Aku ni suka fikir sangat dr benda kecil smpai la besar smpai yg xda kaitan pun masuk fikiran aku tp kebykkan msalah yg aku hadapi....2pasal jd mcm ni kowt.......lpas 2 kalau ada yg xkena fikiran aku jd celaru trus...adoss...tolong aku....aku xtau apa aku perlu buat nk hindar jiwa kosong nih........choww...


3 comments:

'Cikgu Padi' said...

bro lu sejak naik cuti ni nampak lain sgt...relax,tenangkan diri..betol dah pendekatan ko untuk berdamping dan memohon petunjuk dari maha Esa namun ko ttp kene berusaha melepaskan diri dari kekusutan je...jgn terperangkap terus...take care

Jalak Lenteng said...

yum..hah..aku tau nk wat pa...pa lagi????projek kat HEP ar....huhu..kutip abih surat2 dok ada ka cmna..haha

Sakti Arjuna said...

wei Jalak..takde keje ke?baik suruh Qayyum curi kon letak kat atas CRV