Friday, February 13, 2009

THanKs To ALL classmate....


First of all,aku ingin berterima kasih kepada rumate aku kerana diala aku masih boleh menulis blog kerana dia da beli broandband so aku buat adhoc kongsi ngn dia la...sekrng da xda masalah lg pasal tnet tp kekdg connection agak lembab sebab celcom bleh support 5gb je sebln da la ramai yg pakai celcom broadband kt cni...anyway aku bersyukur xda msalah lg..kepada sahabatku POJI jgn jeles la sebab blok H da ada kemajuan....HAhaHA....blok H da ada DELCOL oooo sejuk gile...lpas balik dr bersukan trus je bleh minum ma...yg blok C da rosak kah2...n then aku nk ucapkan thanks alot kepada sahabat@kwan2 kelas kerana g kerjasama sepenuh dalam setiap aktiviti kelas even kekdg semua terasa amat penat sngt tp still stay together as a team...Congrats...

Kepada sorg mamat kelas aku yg xnk take part or kira kepala dia ja..DiA Bleh G mamPOs tggu masa nk pulau je...sem ni mmg byk keja so ktorg mesti stay unite....bak kata pepatah "bersatu teguh bercerai roboh'...aktiviti2 ni mesti dilakukan bersama dengan adanya kerjasama antara kawan2 maka terjadi segala yang di rancang...lagi 1 pesanan kita wat kerja bukan sbb nk balasan kita mesti ikhlas n kerna ALLAH baru dapat pahala....AKu ingat ucapkan takziah kepada SYUK kerana telah menduda kembali...xpe syuk kawan2 ada utk support ko mmg kami tahu ko tidak berslah...ko ingat je ada ubi ada batas ada ari dia kna balas....bunga bukan sekuntum kumbang bukan sekor....len kali cari bunga yg matang jgn la dok cari bunga yg still xmatang n mcm budak2 sngt asek ingat nk seronok je...Jadikan bunga aku sebagai contoh..huhuhu...Apa2 pun mmg best dapat berkerja bersama kawan2 aku rasa xbleh lepas tangan saja or goyang kaki while tgk kwn2 wat keja rasa xsampai ati sngt....chow.

P/s:Palun bila nk Men CS ni....cepat sket...PJ erudite makes me proud!!!

No comments: