Sunday, November 16, 2008

Tibanya Masa...

Sudah tiba masanya aku meninggalkan kolej...aku amat rindukan FARIHIN sebab sejak dia bercutinya aku dapat rasakan yg diri ini amat sedikit terabai namun saya faham sebab dia ada komitmen yg lebih penting...lagipun dia byk nk kena wat masa kt umah lgpun nanti kalau aku balik umah aku akan bz mcm dia juga..sekarang dia tengah berusaha untk memiliki lesen memandu dan juga sedang mengikuti kursus-kursus yg ditetapkan...semoga berjaya..saya yakin terhadap awak n jgn mudah mengalah n jgn gubra(chaiyok2)tidak mengapa sebab masing-masing perlukan masa tersendiri..aku da nk blk umah ni...hahaha...aku nek bas KKKL..yahoo..K la nanti aku akan selalu utk cntct dia walaupun bz sebab aku selalu isaukan dia yg paling penting aku syg dia...walaupun aku ni nmpak sempoi n selalu wat xksah je kt dia tp dlm hati hnya tuhan yg tahu...chow..

pesanan:

1.Kalau u bz tolong bgtau awal
2.Sekali-sekal awak kol saya(walaupun mmg awk selalu kol tp sy tggl hp)
3.Semoga dpt selesaikan lesen dlm masa cuti.
4.jgn takot dgn test n yakin pada diri sendiri
5.selalu practice drive nanti takut lupa

Yang paling penting sekali bila da dpt lesen sya nk awk jd driver sya...hehehe
saya nk tido je kt sebelah.chow

No comments: