Saturday, November 1, 2008

Exam Da Tiba....

Minta maaf la da lama gile xupdatez cos susahla nk dapat connection ma...aku bukan org kaya nak beli broadnad ke apa ke...hehehe...aku pinjam je kalau nk guna tnet...anyway aku da lama xtulis blog ni xtau nak tulis pa plak b4 mcm byk gile nak tulis..ni nak dekat2 xam jaga kesihatan n rajin2 la study....p/s jaga tiru or mengharapkan spot semata-mata tau kalau xnaik bhaya nanti..aku rasa nanti da abis xam aku nak wat pembaharuan sket kt blog aku...lesu ja walaupun xda org bc pun aku nak wat gak sebab aku sendiri tgk pun mcm lesu ja...tau xpa..ni bukan pa sebb trend skrg org wat blog yg canggih n sempoi...seronok sket org nak msk...kalau xbc pun mayb diorg nak tgk blog ja.sekrg-krgnya ada gak org masukkan....

Pesanan n tips utk xam dr aku:
1.Jangan study last minute
2.Jgn meniru semasa xam jawap je apa yg mampu
3.Sarapan pg b4 Xam
4.Baca n Fham btol soalan
5.Study semua...(hehhee)
6.Jgn Dtg lewat ke Dwn Xam
7.Pastikan semua ckup utk xam
8.Jaga Kesihatan
9Makan bg cukup jgn asek sental maggi ja nanti benak
10.Lastly,jawap xam btol2 jgn men2 nanti kna repeat plak..

Bye,chow

No comments: