Monday, November 3, 2008

Aku Bengang betol ngn warden Aku....

Skrg ni tahap bengang aku ngn warden da melampau teruk...b4 ni aku bengang ngn kes kecurian kt hostel xpenah da lg kes curi yg terkantoi...Pada 1.11.08 ada 1 kes kecurian melibat antara sahabat aku sebyk rm150.00...mmg xbyk tp duet juga kan...yg syok pencuri 2 student gak kt tmpt aku belajar...dia mula2 disyak sebab dia sorg je berada di bilik tersebut semasa kejadian berlaku.lpas apa lg tuan punya bilik syak dia la pada mulanya dia xngaku lpas didesak bertubi-tubi baru dia ngaku..lpas yg best lg dia ngku penah curi duit bapa n rumate dia plak...yg lebih menggemparkan lg dia ni alim da la budak surau penah jd imam mse bebka puasa perdana dtempat aku belajar ma...hish2 mmg btol xsangka gile harap muka je baik tp perangai mcm setan...dia da junior baru je msuk lpas 2 wat hal plak ngn senior2..yg aku bengang sngt ni warden plak bleh wat xtau kes ni da wat mcm kes terpinggir membe2 aku yg kena curi 2 plak dipersalahkan sebab lalai...HOTAK LU!!!yg lebih dipentingkna adalah kebersihan bilik dan blok...
lpas hal yg kecik spt xpakai kad matrik dan juga xdtg kelas...kes kecurian diwat xendah je..AdoYai apa da Kena ngn dia ni...Mmg xadil..lpas ni sapa nak mencuri pun xpa janji bilik bersih ja..Chow..Marilah sama2 membendung kes curi

1 comment:

mfadzlunz said...

aku sokong!!
moto hilang pon buat derk je..
laptop awek aku pnye rumate aku lesap pon baharom bt xtaw jek..
pastu jaga dok hingaq pasai suwaq jeans ja..
yg pencuri dok heret barang2 mktb bkn nk hingaq..
bodo pnya mktb..
aku rasa la bkn mari membendung kes mencuri yum...
mari menjaga kebersihan bilik..
wakaka...