Monday, November 9, 2009

Sudah-sudah pulak....


Pergh arini aku benggang siot hari first aku exam......


Nasib baik boleh jawab la juga tp rilek2 sudeh namun aku benggang sangat orang suka sibuk ni..


Ada masalah ka kalau aku nk rambut panjang dah lagi berapa hari nk cuti lg....diam2 sudeh apsal
nak kena halang dari dok exam aku dah pintal rapi rambut aku ni siap nmpak kemas je padahal mamat depan aku 2 lagi rambut panjang kowt lpas 2 kuku dia pun xpotong eeee xtegur plak.....lebih baik rambut panjang dari kuku panjang....


Lpas ada lagi sepasal aku xbleh blah jenis kawan pinjam duet tp bila dah ada duet xmau bayaq palk.berbulu telinga aku dengar...nak p enjoy2 n makan sedap2 boleh plak tp hutang xmau settle apa ke hal bro?kalau jenis datang terang kt aku xpa ckp kata xda duet btol2 xksah pahamla aku depa nk mkn pun xda duet so aku xkisah la tp yg aku hangin ni jenis berhutang orang lpas nak buat poyo tunjuk2 and buat hebat depan aku..WTF!!!ko pinjam duet aku kowt bukan aku pinjam duet ko kan?dah ada duet xngeti nk bayar ka?


p/s:kepada semua pembaca hutang wajib dijelas kalau tidak kubur tidak terima..priority utama bila ada duet settlekan semua hutang dulu baru boleh lpas nk belanja beli apa blanja awek ka or nak wat hebat ka...PERGI MAMPOSS...ADA AKU KISAH!!



3 comments:

Jalak Lenteng said...

utang kasi jelas..haha best2

Unknown said...

btol2.. no debt no cry..

Sakti Arjuna said...

hahahaha...apela..utang pon takmau setel ke..tapi hanya kak sal yang memahami..betol x joseph??hahaha