Tuesday, November 17, 2009

Dikala sendiri..

Aduss jeles pula aku tgk junior2 yg dah abis xam siap balik awal seminggu daripada aku...

Agak kelakar bunyinya tetapi mmg aku rasa puas duk sni lama2 bosan bak!!!dah la gap exam lama xtau nk buat apa aih!!

Ingat dah abis xam boleh trus blk tp ada pulak program lain kena pergi kursus dekat Desaru plak...hurmm..betul menguji keimanan untuk menjalankan tanggungjawab sebgai seorang student la mcm ni kena layankan aje....]

Dah la raya haji makin dekat ni abis kursus mesti mau terus blk sebab teringin nak sambut hari raya di rumah tp itu pun kalau sempat la dan ada tiket lg raya di jalanan pun best juga kalau xda tiket nk blk la...hehe...xpala apa2 pun semua selamat bercuti dah berehat panajang..pandai2 la gunakan cuti dgn sebaiknya..kepada yg menpunyai cita2 dan impian yg besar teruskanlah..apa pun jaga diri baik..INGAT TUHAN INGAT ORG TERSYG>..chow

5 comments:

'Cikgu Padi' said...

relax la...dapat blk nye tu...all de best on ur last paper

VASANTARAO APPALASAMY said...

haha..
sedih pula Qayyum ni..
brapa hari jer lagi....

Jalak Lenteng said...

aku prasan satu benda yum...semenjak 2 3 4 post kebelakangan ni..post ang len macam la yum....sorrow.....da papa ang nk kongsi ngan aku ka yum???mai umah aku...kita borak 2..

Sakti Arjuna said...

Qayyum memang sentiasa touching skang ni..nak gi umah awak jalak? hurm..yang dekat pun tak pegi2..bagok jugak yang mai..kehkeh..jangan sedih yum..kawan pun tak balik..ada tugas yang perlu dilaksanakan..

Unknown said...

uih mane komen aku? aku ade tinggalkan komen disini la hari tu..