Wednesday, August 5, 2009

Tidak Sabar....

salam...

makin lama makin malas aku nk tulis blog tp bila dah bosan sngt buka tnet xtau nak buat apa baik aku tulis blog....hehehe

aku nak cepat cuti dan balik umah untuk buat pengalaman berasaskan sekolah terakhir di tempat aku dan mula bercuti....aku rasa bosan bak dok maktab lama2 ditambah plak dengan undang2 yg semakin ketat telah menyekat kebebasan aku utk membuat benda yg aku suka.......

sekarang dah la virus selesema babi plak menular di kawasan aku itu yg aku bertambah risau setiap hari dengar kt berita ada je org mati sebab virus ni so 2la aku rasa xsenang duduk kt cni lama2....bahaya tuh!!!pesanan aku skrg kan musim sakit sape2 yg terasa diri sakit cepat2 g jumpa dokhtor......

kelas aku plak asek xda je lg la aku bosan kalau ada kelas kekdg malam je so mcm xtau nk buat apa sngt.bila time busy terlampau sngt bila time rilek terlebih plak...hish...

apa2 aku nk cepat abis SBE ni lagipun sem depan dah nk mula praktkal dan mulakan cuti dan juga bulan posa dah hampir so kena byk buat ibadah dah.....kena kurangkan benda2 yg xbaik n lagho sebab nk kumpul pahala byk2...

dalam keadaan masa sekarang aku pula,cuba utk mengurangkan berat badan dgn mengamalkan diet seimbang dan juga 1hari sekali je makan kekdg xmkn trus minum air je byk2 sebab boleh jimat dan juga persediaan berpuasa tp 1 lagi yg xbleh rokok still kuat lagi nih...harap2 sinar ramadhan membuka lembaran baru.......

ok la....chow......


5 comments:

'Cikgu Padi' said...

rokok yu kene keje kuat skit...hehehe...

alihanafiah said...

abg ali sentiasa menyokong apa saja yang qayyum nak buat...

Mihevoli said...

Qayyum boleh...
~bnda yg baik tntu akan dpermudahkan

Sakti Arjuna said...

amin

Jalak Lenteng said...

sukur alhamdullillah...slamat berposer yum..pose jgn x poser..