Wednesday, August 12, 2009

Sayu Hati....

Sejak kebelakangan cuaca disini mendung begitu juga hati aku....asek mendung ja..tidak selalunya mendung mesti ada gak matahari kekdg....kan.kan.

sekarang peredaran saat,minit,jam,hari,minggu,bulandan tahun semakin pantas aku menyedari bahawa aku semakin tua dan bukan muda macam dulu lagi...

aku bukan lagi sekuat dan segagah masa muda...banyak benda sudah terbatas apabila aku melakukan aktiviti fizikal padahal aku selalu ja buat benda 2 mungkin disebabkan ke gem-gemkan aku ni..kalau jogging pun xdapat bertahan lama sekejap dah semput n penat....

aku perasaan adalah aku dah makin boleh menerima hakikat kehidupan dewasa dan menangani dengan wajar dan bernas..xperlu emo2 ataupun naik berang semacam untuk semua benda..aku mmg rasa diri aku dah boleh terima kenyataan dunia realistik..aku juga dah tahu untuk mengecapi dan mengapai bintang2 yg memang aku rasa senag ja untuk dicapai...

aduss...sekejap sudah nk mula cuti so aku sayu la sket nk tinggal tempat aku blajar sebab ada org tersyg.....nanti mesti rindu sngt dah la jauh xbleh nk tgk dia senyum dan gelak2 lg....tiada lg khidmat utk dia aku mesti teringat je rutin yg selalu aku buat dia da ada dlm jadual 2minggu bg aku agak lama la tp apa bleh boleh kena memenuhi tanggungjawab yg telah diberi..terima dengan seadanya....chow

2 comments:

Mihevoli said...

dewasa xsmstinya pgrkn kta smkin tbts. mgkn da sstu yg kita xsgka kt leh wat, dpt kta wt tyme dwasa.

~xdela tua sgt..tua sket dr sy hi3

Sakti Arjuna said...

Ala yum..jiwang laks die..tp xpe..aku faham..steady yum..cuba ko bayangkan keadaan aku yg di sini lak..cakap tepon je..tu pon putus2...