Wednesday, October 20, 2010

Bola....


Tahniah dan syabas kepada team ini walaupun sekadar mendapat naib johan tetapi aku sukan dan bangga berada dalam team ini bukan bermakna team lain xbagus la team lain pun banyak yg hebat gak...

Aku suka semangat team ni sebab aku pun berada dalam team ni perlawanan yg best sekali aku rasa ada Final kali ini bebanding tahun sebelum ini walaupun dah ini penyertaan kali namun bg aku edisi kali ini rasa dramatik gila walaupun ketinggalan 3-1 dan kami bermain 10org setelah teamate dibuang padang seawal minit-10 namu semangat tidak luntur hingga mengikat masa penuh dengan 3-3..pemenang ditentukan dgn sepakan penalti namum nasib tidak menyebelahi kami walaupun aku dah save penalti namun apa kan daya pengalaman pihak lawan lebih mantap dalam penalti...huhu..

Apa2 pun best sangat dapat berada dalam team ni....thanks to all supporters yg xjemju turun setiap game kami dan kawan2 lain xlupa juga kepada penganjur yg paling penting kepada saudara MALEK HUSAINI yang memberikan sumbangan utk piala edisi kali ini..chow

3 comments:

'Cikgu Padi' said...

tahniah bro...taun dpn target johan k...aku tunggu..hehehehhee

Mihevoli said...

congrats!

Cekotet said...

syabas bro .