Thursday, February 11, 2010

Penantian bermula

Pergh betul kata orang bila time belajar rasa nk cepat2 abis tp time keja rasa nk belajar balik..haha..Apa2 pun ada pro n contra tetapi depend la pada individu itu sendiri la kan..setiap orang ada target masing2 dan mereka mesti mahu mencapainya..kita mesti berpadangan hadapan sebab yg ke belakang ni tidak akan mengundur kembali..

Serious aku dah mmg xsabar nk pergi alam pekerjaan sebab dah cemuih dgn dunia belajar ni!asek muka yg sama n tempat yg sama je mau xcemuih bak..teringin gak nk cuba tempat baru yg adventure sket...haha..sedar xsedar dah start praktikal ni kira sebelah langkah dah di alam pekerjaan rasa mcm seronok je walaupun letih n penat tp ia mmg berbeza......nnt anda akan rasa juga kalau dibidang yg sama....

Harap sangat aku dapat mengakhiri penantian in dengan penuh kesabaran dan keimanan walaupun banyak lagi dugaan yg akan ditempuhi akan datang...chow..apa2 pun selalu kena berada di landasan yg betul!chow

1 comment:

Unknown said...

"best lagi belajar dari bekerja."

dulu aku selalu dengar bende tu, tapi aku tak percaya.

lepas aku masuk ke alam pekerjaan, aku merasakan itu satu dusta belaka.

selepas hampir mencecah setahun bekerja, maka benarlah kata-kata tersebut.

shit man.