Thursday, August 28, 2008

masalah betul...

aku ada masalah dengan diri aku sendiri.....ayoyo(macam teruk ja)susah betul nak wat keputusan dlm idup ni...masalahnya ia berkaitan dgn org disekeliling kita...kalau aku hidup sorg kt dunia ni xpa la xpyh dok pikiaq pasal nak jaga ati sapa2 pun esp myfam...aku confius skrg ni mama n ayah asek selalu je marah2 kn aku...aku pun xfhm..apa benda aku wat semua xkna n asek kna bangkang ja...adusss.pedih gile...mcm pagi td aku nak g skolah pun susah ati sebab telah menyusahkan 2pihak iaitu ajeem n ayah...lagi aku nk blik kolej pun susah nak wat keputusan...asek ada masalah je yg timbul...sebenarnya aku sedar masalah 2 dtg dr dri aku sendiri...dulu serius aku amat well-organised sejak masuk year aku semakin serabut la...aku pun xtau nak wat cmne lg...aku xbleh sangsi kasih syg myparent mama alaupun marah ati baik..dia nk renewkan insuran n roadtax bini kedua aku n siap belanja aku mkn chickenchop lg...hehehe(thanks mama)..aku da lama xdtg sembg ngan ayah dia asek bz je n outstation xsempt jumpa dia...mayb ini perasaan ja kowt...sangkaan aku sendiri ja....lebih baik aku xpyh pk sngt ananti penin ja...chow..

No comments: